جدیدترین خبرهای مد و فشن

ثبت مداجاب در دایرکتوری استارتاپ ها

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰ ب.ظ

بازار داغ استارت اپی این روزها باعث شده سایتهای تخصصی بسیاری در این زمینه شکل بگیرند.اکثر این وبسایتها در زمینه های نرم افزاری و گرافیکی و استخدامهای مربوط به این حوزه فعال هستند. علاقه شخصی ما و کمبودی که در زمینه مد و پوشاک وجود داشت، ما را بر آن داشت تا مداجاب را طراحی کنیم!! اولین پلتفرم تخصصی مد و پوشاک در کشور عزیزمان. علاوه بر کارجویان و کارفرمایان، تمامی افرادی که به فعالیت در این حوزه علاقمند هستند میتوانند موقعیت های شغلی موجود در بازار را بررسی و در صورت امکان برای اشتغال در این زمینه اقدام کنند. هدف اصلی مداجاب کمک به روند استخدام در زمینه مد و پوشاک و نساجی است که با تجمیع این موقعیت ها در یک وبسایت و به صورت یکجا، امکان مقایسه و انتخاب بهترین کارجور یا موقعیت شغلی نیز برای شما فراهم خواهد بود.

افتتاحیه سایت تازه تاسیس مداجاب ، همراه با حضور این استارتاپ در رسانه ها بوده است.

رسانه ها و دایرکتوری های بسیاری، با ثبت مداجاب در پایگاههای خود،  ما را در پیشبرد اهدافمان یاری کرده اند ازجمله اکوموتیو ، هفته نامه استارتاپی شنبه و سایت اکوسیستم اشاره کرد . در این مقاله به پوشش خبری رسانه ها از افتتاح پلتفرم استخدامی مداجاب میپرازیم. با ما همراه باشید.

وبسایت اکوسیستم

فعالیت سایت اکوسیستم در زمینه اکوسیستم استارت اپی ایران است و یکی از معتبرترین مراجع در در مورد اخبار، رویدادها، و منعکس کننده فعالیتهای استارتاپها، پارکهای علم و فناوری و شتابدهنده ها میباشد. اکوسیستم در تابستان ۹۶ فعالیت خود را در حوزه کار افرینی و استارت اپی آغاز کرد . پس از ۱۸ ماه فعالیت،این وبسایت، به مجموعه ای فراتر از یک پایگاه خبری معمول تبدیل شد. به طوریکه این روزها  شما به راحتی می توانید اطلاعات استارتاپ، شتابدهنده، پارک علم و فناوری و … را در پایگاه اکوسیستم ثبت نمایید.سایت اکوسیستم در چندین دسته بندی کلی به معرفی پارک های فناوری، مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، استارتاپ ها و همینطور تمامی رویدادهای در حوزه کارآفرینی و استارتاپی میپردازد. وبسایت مداجاب در سایت مرجع اکوسیستم نیز ثبت شده که میتوانید جزئیات مقاله را از این لینک مطالعه فرمایید.

هدف بنیانگذاران اکوسیستم ، تبدیل اکوسیستم به آیینه تمام نمای اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری ایران به معنای واقعی است. بنیانگذاران این مجموعه معتقدند کارآفرینی از دانشگاهها شروع می شود و لذا دانشگاهها را به عنوان نقطه شروع کارآفرینی ایران در نظر گرفته اند. در کنار بازیگرانی مانند پارکهای علم و فناوری، مراکز رشد و شتابدهنده ها، در نهایت استارتاپها هستند که کارنامه فعالیتهای کل اکوسیستم را به نمایش میگذارند.

در اکوسیستم تجربه مجموعه سیویلیکا در مدیریت دادههای عظیم دانشگاهی و علم سنجی و رتبه بندی دانشگاهها  استفاده کردیم شده است. تا علاوه بر پوشش یکی از کمبودهای اصلی رتبه بندی دانشگاهها، که نبود داده های قابل اعتماد در کارآفرینی و نوآوری است، بتوان به هدف اصلی اکوسیستم که شفافیت در کسب و کارهای نوپا است رسید.

می دانیم که فضای کسب و کار نوپای ایران، به دلیل حضور بازیگری به نام “دولت” با اکوسیستم کارآفرینی کشورهای پیشرفته بسیار متفاوت و غیرقابل پیش بینی است. حمایتهایی که توسط دولت از کسب کارها می شود، هم می تواند بسیار مفید باشد و هم می تواند سرآغاز فساد و رانت در این فضای جوان شود. رسانه اکوسیستم در کنار همه ارکان و اجزاء اکوسیستم کارآفرینی ایران، تلاش میکند تا هر آنچه اتفاق می افتد را به تصویر کشیده و رصد نماید.

 

ثبت مداجاب در دایرکتوری استارتاپ ها در سایت اکوسیستم
ثبت مداجاب در دایرکتوری استارتاپ ها در سایت اکوسیستم

 

ثبت سایت مداجاب در وبسایت اکوسیستم :

به دنبال تکمیل سایت و افتتاح مداجاب، این پلتفرم در وبسایت اکوسیستم به عنوان پلتفرم استخدام مد و پوشاک ثبت شد که میتوانید این مقاله کامل را از اینجا مشاهده فرمایید.

سایت مداجاب در چه زمینه ای است؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم، سایت مداجاب فرصتهای شغلی مربوط به مد و پوشاک و نساجی را به کاربران معرفی میکند.

ایده مداجاب از کجا آمد؟

بسیاری از ایده ها به دلیل کمبود و ضعف امکانات شکل میگیرند … کمبود پلتفرم تخصصی در زمینه استخدام مد و  پوشاک باعث شد تا این وبسایت را راه اندازی کنیم

مداجاب چه هدفی را دنبال میکند؟

ایده دهنده این وبسایت، آفای مهدی لایقی در تلاش است تا با جمع اوری فرصتهای شغلی در زمینه مد و پوشاک و نساجی، راه استخدام و کاریابی را برای فعالان این حوزه هموار کند. این حوزه میتواند مورد استقبال فعالان صنعت مد، طراح های لباس ، خیاط ها و تولیدی های البسه و فروشگاه های ملزومات تولید البسه مثل پارچه  فروشان و خرازی ها و … قرار گیرد.

  • ّFashion99

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی