جدیدترین خبرهای مد و فشن

مداجاب در دایرکتوری استخدام و کاریابی

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ب.ظ

در دنیای استارتاپ و کارآفرینی ایران چندین سایت و شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند یکی از این وبسایت ها، وبسایت اکوموتیو است. این روزها افراد زیادی شروع به فعالیت در حوزه های مختلف کارافرینی کرده و کار جدید را شروع کرده اند؛ سایت اکوموتیو رسانه تخصصی استارتاپها در ایران است که به صورت جامع به پوشش خبری استارتاپ ها و رویدادها در این زمینه میپردازد شما میتوانید ایده های استارتاپی یا آموزش چگونگی راه اندازی و دیگر اطلاعات موردنیاز دنیای استارتاپ ها را در وبسایت اکوموتیو مشاهده کنید. سایت مداجاب پس از راه اندازی و افتتاح در دایرکتوری سایت در دو دسته بندی استارتاپ های حوزه استخدام و کاریابی و دسته استارتاپ های مد و لباس ثبت شده است. شما میتوانید با مراجعه به لینک ها مداجاب و دیگر استارتاپ های ثبت شده را مشاهده نمایید.

Modajob Ecomotive Startup
ثبت مداجاب در دایرکتوری استخدام و کاریابی در سایت اکوموتیو

 

راه اندازی مداجاب به چه منظور است؟

در گذشته ای نه چندان دور و حتی تا همین چند سال پیش افرادی که به دنبال شغل میگشتند و کارفرامایانی که به دنبال نیرو میگشتند از روزنامه ها استفاده میکردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده مردم از اینترنت بیشتر امور به سمت آنلاین رفته است . در این حوزه سایتهای بزرگی همچون جابینجا و ایران تلنت وجود دارند اما جای خالی یک پلتفرم استخدامی تخصصی در زمینه مد و پوشاک به شدت حس میشد تا تمامی اهالب صنعت مد و پوشاک را گرد هم آورد و تبدیل به مرجعی برای صنعت مد و البسه شود. به همین روی بر آن شدیم پلتفرم استخدامی مداجاب را راه اندازی کنیم که با پوشش خبری رسانه های بسیاری از جمله وبسایت و دایرکتوری اکوسیستم همراه بود . از دیگر رسانه هایی که این خبر را پوشش داد مجله استارتاپی شنبه بود که میتوانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله پوشش خبری مداجاب در مجله شنبه مراجعه فرمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • ۱۷۶ نمایش
  • ّFashion99

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی